Tuesday, October 4, 2016

NAK AJAR ANAK BAHASA INGGERIS?


Saya lihat sekarang ni ramai ibu bapa yang bersemangat mengajar anak-anak sendiri dirumah. Dalam kesibukan mereka bekerja pun pendidikan anak-anak tetap tak diabaikan. Tahniah, anda ibu bapa hebat!

Salah satu subjek yang ditekankan mesti bahasa Inggeris betul tak? Saya ingat lagi dahulu emak saya sambil-sambil melipat kain pun sempat lagi bagi perkataan bahasa Inggeris untuk kami eja. Cara yang cukup santai tapi berkesan.

Tapi sekarang ni dah mudah dah. Banyak sangat 'learning tools' yang khusus untuk pembelajaran anak-anak. Haa..hari ni saya nak perkenalkan salah satu daripadanya:


LITERACY FUN GAME!

Literacy fun game ini adalah permainan yang dicipta untuk mengajar anak-anak new vocab dan juga spelling

Dalam set ni anda akan dapat
- satu game konsol
- 50 pcs huruf
- 60 keping kad bergambar

Literacy fun game ni memang menggunakan konsep bermain sambil belajar. Anak-anak pasti lebih seronok dan tak mudah bosan. Gambar yang digunakan pun sangat cantik dan menarik.

Lagi satu kelebihan permainan ini adalah anda boleh buat kad anda sendiri. Walaupun cuma terhad untuk perkataan yang tidak melebihi 5 huruf, rasanya banyak sangat perkataan baru yang anak-anak boleh belajar. Kalau nak guna perkataan bahasa Melayu pun boleh.


Kalau anda berminat, boleh whatsapp je terus team Shaznur ya -> 0109152658

Harga murah je..hanya RM32 tak termasuk pos. 

Kalau nak tanya pasal permainan pendidikan yang lain pun boleh je...kami ada banyak pilihan untuk anda. Tinggal pilih je mana yang sesuai dengan keperluan pembelajaran anak-anak.


Whatsapp 0109152658

No comments:

Post a Comment